Сервіс по управлінню Email s / mime сертифікатами PKI Public Key Infrastructure купити в Україні PKI Україна
Логотип департаменту безпеки WebTrust ТОВ Адграфікс

Безпечна електронна пошта за допомогою Symantec Managed PKI

Symantec Managed PKI - це хмарна система, яка дозволяє централізовано адмініструвати, налаштовувати, реєструвати і випускати сертифікати.

Спрощення адміністрування сертифікатів електронної пошти, автоматизоване розгортання PKI, отримання гнучкої конфігурації профілю сертифіката, методи реєстрації та відновлення сертифіката за допомогою захищеного ключа. Не дозволяйте електронній пошті бути вашої найвразливішою частиною бізнесу. Symantec Managed PKI надає вам центральну консоль для управління сертифікатами електронної пошти, так що кожна людина у вашій організації може відправляти і отримувати захищені повідомлення. DigiCert PKI запобігає несанкціонованому доступу до електронної пошти, проводить аутентифікацію користувачів і надає управління сертифікатами з однієї платформи для всіх пристроїв.

Використання сертифікату електронної пошти s / mime сертифіката для аутентифікації користувача, підписи і шифрування передачі повідомлення надають комплексні переваги для відправника і одержувача. S / MIME сертифікат

Так виглядає відправка звичайного листа не захищеного сертифікатом Схема шляху звичайного листа

Так виглядає відправка і отримання листа захищеного поштовим сертифікатом Схема шляху листи захищеного сертифікатом смаім

5 інструментів PKI, необхідних для ефективного розгортання та управління сертифікатами електронної пошти для користувачів

  1. Централізоване адміністрування
    Керуйте та розгортайте всі свої сертифікати з єдиної платформи.
  2. Відновлення електронної пошти
    Виберіть в хмарі, двофакторне відновлення або відновлення майстер ключем.
  3. Стандартні або спеціально призначені для користувача профілі сертифікатів
    Економте час, використовуючи попередньо сконфігуровані профілі сертифікатів, розроблені нашими фахівцями.
  4. Гнучка реєстрація
    Виберіть спосіб, який відповідає вашим потребам: клієнт PKI, портал самообслуговування, реєстрація ОС / браузера або веб-служби MDM.
  5. Автоматизоване розгортання попередньо сконфігурованих робочих процесів
    Насолоджуйтесь установкою. Автоматизовані параметри, доступні через клієнт PKI з аутентифікацією через шлюз і Active Directory (AD), або через код доступу або через службу MDM.

Детальніше про сертифікати для підпису email >>>